Page 1 of 1

BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu

Posted: 16.06.2010, 22:53
by fdm4bge
Terve

Pistetääpä tännekin

"Hi

I'm making a non-commercial hobby air-race game/sim with Blender 3D's build-in game engine, which is using the Bullet physic engine.

You can see my current state on this video:
http://www.youtube.com/watch?v=7422m-zrRUo

Older one with sounds/music:
http://www.youtube.com/watch?v=vYDfISes8xU

I finally could make a .exe version for the public show.

Here is a Menu screen
Image

Game zip file(27M):
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... e_demo.zip

Unzip file to any location.

This requires at least three axis joystick. The pedals are not supported yet, since the flight model is lacking the yaw input.

User need to first run the HOTAS.exe to make a configuration file for the BGE_AirRace_demo.exe.

Start the BGE_AirRace_demo.exe and maximize the screen.

About the penalty system (track-judge) you can find more from included ReadMe.txt file.


I try to create better brief & instruction later on.


Thank you for your attention

Xjazz"

Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu

Posted: 17.06.2010, 21:09
by fdm4bge
"
Hi

I compiled a new .exe with Blender3D's own Save As Runtime function.

New .exe do not require a .NET installation.

Use original download link.

If you are interested, you can find a source file here:
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... demo.blend
"

Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu

Posted: 21.06.2010, 20:35
by fdm4bge

Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu

Posted: 26.06.2010, 11:19
by Dost
fdm4bge wrote:Terve

Hiiriohjaus versio:
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... mo_m.blend
Aika arcademainen. Idea varmaan toimii. Joystick löytyy, mutta sillä en kokeilut. Hiirellä ohjasin. Löysin, että rullasta saa kaasua säädettyä pienemmälle ja peli helpottuu paljon. Äänet ovat mukavan kuuloisia.

Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu

Posted: 26.06.2010, 21:31
by fdm4bge
Terve

Kiitti kommenteista.

Jos tarkoitit arcademaisella pelin lentomallia, niin se on todellakin kesken.

Kyse on kilpalennosta kelloa vastaan.
Osakaasulla lennettäessä varmasti välttää väärästä asennosta ja/tai korkeudesta johtuvat aikasakot mutta lentoaika taasen kasvaa.

Suosittelen joikkarin käyttöä.

Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu

Posted: 11.07.2010, 23:27
by fdm4bge
Terve

Taitaa olla joikkarin käyttäjät vähissä näillä hiljaisilla lakeuksilla?

Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu

Posted: 05.08.2010, 22:16
by fdm4bge
Terve taas

Martinsh on kohentanut pelin visuaalista puolta huomattavasti:
http://fdm4bge.1g.fi/kuvat/BGE_AirRace/wip/

Pelin snap- ja Hiiri-katse modet toimii nyt hienosti.
Lisäksi TIR:n hiiri-emulaattori(winxp) toimii melko hyvin pelin hiiri-katse modin kanssa. Mitä nyt pientä nykimistä.

Ei paha :wink:

Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu

Posted: 21.09.2010, 22:45
by fdm4bge
Moi,

Hätäinen testilento uudella maastolla ja koneella ilman minkäänlaista optimointia :
http://www.youtube.com/watch?v=J9fnYuPsofo

Mitä nyt pientä lagia :D

Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu

Posted: 22.09.2010, 11:58
by sssampo
Aika komeen näköstä toi maasto. Khuul :)

Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu

Posted: 23.09.2010, 21:14
by fdm4bge
sssampo wrote:Aika komeen näköstä toi maasto. Khuul :)
Kiitti

Maasto tulee todennäköisesti vaihtumaan johonkin avarampaan ja samalla efekti puoli päivittyy.

Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu

Posted: 28.12.2010, 00:19
by fdm4bge
Terve

Pientä päivitystä

'
Hi

A small up date.

http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... ace_s1.png

This version should work with mouse and joystick/s.

Added a animated stick, throttle and aileron objects.

A demo .blend(~10M):
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... O_05.blend
'

Kesää odotellessa