Lumen reagoiminen törämäykseen
Lumen reagoiminen törämäykseen
Haluaisin tietää miten lumen saa reagoimaan edes joten kuten aidosti siihen osuvaan esineeseen? Softbodya olen yrittänyt eri asetuksilla mutta lumi jää hyllymään kuin kumi. Olisi mukava jos joku osaisi neuvoa tai tietäisi hyvän oppaan vastaavanlaiseen.
Re: Lumen reagoiminen törämäykseen
Olisiko tuosta apua?
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=107428This is just a little test scene experimenting with tracks made in snow (made by a humanoid or car). It's just a sub-divided mesh, converted to a soft body with high friction (~50) and high edge spring friction (E damp ~ 10). The sphere is set to deflect the mesh, but it could just as easily be the feet of a character.
Re: Lumen reagoiminen törämäykseen
Olihan tuosta hiukan apua, muttei aivan sitä mitä hain. Tuossa äskeisessä tutorialissa siis opastettiin miten tehdä jalanjälkiä lumeen. Tarvisin kuitenkin hieman enenmmän tämäntapaista http://www.youtube.com/watch?v=yx31jMGJMYs Haluaisin tietää millä softbodyn asetuksilla lumihanki ei lösähdä kasaan mutta ei silti kimpoa takaisinkaan?