Otsikon mukaan kohtuu randomia array-modilla leikkimistä kuution kanssa. Pitää vielä kehitellä eteenpäin.
edit: Toinen testailu lisätty.
Random arraying
Random arraying
Mopo:
AMD 5000+ X2 64, 3 Gt DDR2 800 Mhz, Club 3D X1950 XT 512 mt
Nettikone / Mopo 2:
AMD 3800+ 64, 2 Gt DDR 400 Mhz, Club 3D X800 RX 256 mt
AMD 5000+ X2 64, 3 Gt DDR2 800 Mhz, Club 3D X1950 XT 512 mt
Nettikone / Mopo 2:
AMD 3800+ 64, 2 Gt DDR 400 Mhz, Club 3D X800 RX 256 mt
Re: Random arraying
Itsekin ihastuin tuohon array modifieriin. Tein sillä erääseen skeneeni katukivetystä, mutta mua ihmetyttää nyt sellanen, että miten siihen sais arraylla vähän randomia mukaan. Tarkotan sellasta, että ei kaikki tiilet olis tasan samassa kulmassa, vaan siellä olis välissä tiiliä, jotka olis hiukan vinossa suhteessa toisiinsa jne. Osaatko, tai osaako joku vastata?
- Kalmageddon
- Posts: 50
- Joined: 03.01.2008, 21:24
Re: Random arraying
Nää on kyl aika helvetin häröjä!
Re: Random arraying
ArM : Ei ainakaan ole itsellä tiedossa miten tuon sais arraylla tehtyä, tai onko ollenkaan mahdollista pelkällä arraylla.
Mopo:
AMD 5000+ X2 64, 3 Gt DDR2 800 Mhz, Club 3D X1950 XT 512 mt
Nettikone / Mopo 2:
AMD 3800+ 64, 2 Gt DDR 400 Mhz, Club 3D X800 RX 256 mt
AMD 5000+ X2 64, 3 Gt DDR2 800 Mhz, Club 3D X1950 XT 512 mt
Nettikone / Mopo 2:
AMD 3800+ 64, 2 Gt DDR 400 Mhz, Club 3D X800 RX 256 mt
Re: Random arraying
Tässä olisi Array ja FitToCurveLength. Curvena toi mikä näkyy keskellä. Sen nimi on Curve Tekstuuri Tex on DistortedNoise kohinaa mikä varmaan löytyy helposti.ArM wrote:Itsekin ihastuin tuohon array modifieriin. Tein sillä erääseen skeneeni katukivetystä, mutta mua ihmetyttää nyt sellanen, että miten siihen sais arraylla vähän randomia mukaan. Tarkotan sellasta, että ei kaikki tiilet olis tasan samassa kulmassa, vaan siellä olis välissä tiiliä, jotka olis hiukan vinossa suhteessa toisiinsa jne. Osaatko, tai osaako joku vastata?
Pahoittelut, Könni