Page 1 of 1

VertexGroupista Actor ?

Posted: 11.06.2009, 13:24
by Könni
Jos tekee ihmistä muistuttavan mallin, tarkoituksena simuloida kahden ihmisen törmäystä toisiinsa, pitääkö/kantsiiko nivelten välisten osien (olkavarsi, kyynärvarsi, jne) olla objekteja, jolloin ne eivät siis kuulu samaan meshiin? Ts. voiko esim säärestä tehdä actoria, kun koko ukkeli on yksi objekti, ja ruumiinosat vertex grouppeja? Onko kukaan nähnyt netissä ihmisen näköistä ragdollia, josta voisin ottaa mallia?
(ylläpito on hyvä ja muuttaa topicin otsikon mieleisekseen :)

Re: VertexGroupista Actor ?

Posted: 12.06.2009, 10:32
by tuxer
Ei ole tuollaista tullut vastaan. Vanhoissa fysiikkademoissa oli ukkeli, jolta pystyi raajat tiputtelemaan mutta se ei nyt varsinaisesti tainnut olla ragdoll.

Jotain iloa voisi olla noista uusista sensoreista:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=156295

Re: VertexGroupista Actor ?

Posted: 12.06.2009, 20:05
by Trogdor