VertexGroupista Actor ?

Keskustelua Blender game enginen käyttämisestä
Post Reply
Könni
Posts: 66
Joined: 06.01.2009, 11:13

VertexGroupista Actor ?

Post by Könni »

Jos tekee ihmistä muistuttavan mallin, tarkoituksena simuloida kahden ihmisen törmäystä toisiinsa, pitääkö/kantsiiko nivelten välisten osien (olkavarsi, kyynärvarsi, jne) olla objekteja, jolloin ne eivät siis kuulu samaan meshiin? Ts. voiko esim säärestä tehdä actoria, kun koko ukkeli on yksi objekti, ja ruumiinosat vertex grouppeja? Onko kukaan nähnyt netissä ihmisen näköistä ragdollia, josta voisin ottaa mallia?
(ylläpito on hyvä ja muuttaa topicin otsikon mieleisekseen :)
User avatar
tuxer
ADMIN
Posts: 511
Joined: 07.10.2007, 09:27

Re: VertexGroupista Actor ?

Post by tuxer »

Ei ole tuollaista tullut vastaan. Vanhoissa fysiikkademoissa oli ukkeli, jolta pystyi raajat tiputtelemaan mutta se ei nyt varsinaisesti tainnut olla ragdoll.

Jotain iloa voisi olla noista uusista sensoreista:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=156295
Trogdor
Posts: 69
Joined: 15.03.2008, 21:58

Re: VertexGroupista Actor ?

Post by Trogdor »

Post Reply