Pelimoottori
Pelimoottori
Huomasin tuossa kun testasin yhtä vanhaa peli demoa niin kun laitoin kaks hajoavaa taloa jotka oli tehty laatikoista niin alko vähän nykimään mutta blender käytti vain 50% prosessorista, onko siellä uumenissa jotain asetusta jolla vois saada kaikki tehot?
2x Xeon L5640 | ATi 4870X2 | 6GB DDR3 1333MHz | Ageia PhysX | 1 250GB | Win7 + Ubuntu (64bit)
Re: Pelimoottori
Asensin 64 bittisen linux windowksen viereen ja hyvin pyörii blender... 3 taloo ennen nykimistä ja oma keskeneräinen peli windowksella aukesi 35s nyt n. 2s
2x Xeon L5640 | ATi 4870X2 | 6GB DDR3 1333MHz | Ageia PhysX | 1 250GB | Win7 + Ubuntu (64bit)
Re: Pelimoottori
hotwheels wrote:Asensin 64 bittisen linux windowksen viereen ja hyvin pyörii blender... 3 taloo ennen nykimistä ja oma keskeneräinen peli windowksella aukesi 35s nyt n. 2s
Re: Pelimoottori
Onko tuplaydin suoritin? Jos Blender ei osaa säikeistää niin se käyttää maksimissaan yhden ytimen tehot eli 50%.hotwheels wrote:Huomasin tuossa kun testasin yhtä vanhaa peli demoa niin kun laitoin kaks hajoavaa taloa jotka oli tehty laatikoista niin alko vähän nykimään mutta blender käytti vain 50% prosessorista, onko siellä uumenissa jotain asetusta jolla vois saada kaikki tehot?
Re: Pelimoottori
Ei ole muuten kuin että on yks ydin jossa on Hyper threading. 2 säettä. Jatkanpa tuolla linuxilla modelausta...
2x Xeon L5640 | ATi 4870X2 | 6GB DDR3 1333MHz | Ageia PhysX | 1 250GB | Win7 + Ubuntu (64bit)