Page 1 of 1

Pelimoottori

Posted: 07.03.2009, 23:28
by hotwheels
Huomasin tuossa kun testasin yhtä vanhaa peli demoa niin kun laitoin kaks hajoavaa taloa jotka oli tehty laatikoista niin alko vähän nykimään mutta blender käytti vain 50% prosessorista, onko siellä uumenissa jotain asetusta jolla vois saada kaikki tehot?

Re: Pelimoottori

Posted: 13.03.2009, 11:08
by hotwheels
Asensin 64 bittisen linux windowksen viereen ja hyvin pyörii blender... 3 taloo ennen nykimistä ja oma keskeneräinen peli windowksella aukesi 35s nyt n. 2s :)

Re: Pelimoottori

Posted: 13.03.2009, 14:59
by tuxer
hotwheels wrote:Asensin 64 bittisen linux windowksen viereen ja hyvin pyörii blender... 3 taloo ennen nykimistä ja oma keskeneräinen peli windowksella aukesi 35s nyt n. 2s :)
:D

Re: Pelimoottori

Posted: 13.03.2009, 15:37
by Tomppeli
hotwheels wrote:Huomasin tuossa kun testasin yhtä vanhaa peli demoa niin kun laitoin kaks hajoavaa taloa jotka oli tehty laatikoista niin alko vähän nykimään mutta blender käytti vain 50% prosessorista, onko siellä uumenissa jotain asetusta jolla vois saada kaikki tehot?
Onko tuplaydin suoritin? Jos Blender ei osaa säikeistää niin se käyttää maksimissaan yhden ytimen tehot eli 50%.

Re: Pelimoottori

Posted: 13.03.2009, 18:00
by hotwheels
Ei ole muuten kuin että on yks ydin jossa on Hyper threading. 2 säettä. Jatkanpa tuolla linuxilla modelausta...