Indigo jotenkin nollasi blenderin?

Materiaalien ja tekstuureiden käyttöön liittyvät kysymykset
Post Reply
ArM
Posts: 85
Joined: 08.02.2009, 14:54

Indigo jotenkin nollasi blenderin?

Post by ArM »

Asensin indigon ja blendigon koneelleni kokeillakseni vähän kehittyneempää rendedöintiä. Noh, kun sen blendigon olin saanut asennettua, niin blenderistä katosi kaikki export valikon kohteet, kuten esimerkiksi .3ds. Noh, ei siinä mitään, sinne nimittäin tuli uusi hieno ominaisuus: Blendigo! Kun siitä klikkaa, niin se pistää erroria tulemaan. Mitä tällaisessa tilanteessa muka pitäis tehdä?
sssampo
Posts: 179
Joined: 10.07.2008, 20:18

Re: Indigo jotenkin nollasi blenderin?

Post by sssampo »

Voisit katsoa Blenderin konsolista mikä error viesti sinne tulee.

Sillä aikaa voit kokeilla seuraavaa:

Sulje Blender
Tee uusi notepad tekstitiedosto jonka nimeksi laitat IndigoWrapper.conf
Siihen tekstitiedostoon kirjoitat Indigon polun esim. D:\Program Files\indigo_v1.0.9_3\indigo.exe
Sitten sijoitat tuon tiedoston Blenderin bpydata- kansioon (minulla D:\Program Files\Blender Foundation\Blender\.blender\scripts\bpydata)
Vielä varmuuden vuoksi: Käynnistä blender ja valitse se default kuutio tai joku muu mesh. Sitten käynnistä Blendigo script.


Noista export scriptien häviämisistä en osaa sanoa mitään. Nyt kun mainitsit asiasta, niin minulla taisi käydä samalla tavalla... :D
ArM
Posts: 85
Joined: 08.02.2009, 14:54

Re: Indigo jotenkin nollasi blenderin?

Post by ArM »

No on kyl ihan puuceestä tuo blendigo, pitää jotenki koittaa poistaa se, mutta en kyl muista että miten sen edes asensin, eikä sitä ole sovelluslistassa. Ainiin, kokeilin renderöidä blenderin sisäisellä jotakin ja meni vaan jumiin koko homma.

edit: Jeah, blendigo on poistunut rakennuksesta!
Post Reply