Monimutkaisen mallin UV-mappaus
Posted: 21.12.2008, 18:08
Pitäisi saada astetta monimutkaisempi malli UV-mapattua teksturointia varten. Tarkoituksena olisi saada mahdollisimman tiivis (pelikäyttöön soveltuva!), mutta silti vääristymätön mappi. Seameilla ei tahdo tulla mitään järkevää noista kohdista, missä on yksityiskohtia.
Malli on siis tämä: http://nasse.alumni-link.net/private/uvmap.blend
Noita yksityiskohtia ei voi tehdä normal mapilla, koska pelimoottori ei tue sitä.
Edit: Pitäisikö tämä olla tuolla Renderointi, kompositointi, materiaalit ja valot-alueella?
Malli on siis tämä: http://nasse.alumni-link.net/private/uvmap.blend
Noita yksityiskohtia ei voi tehdä normal mapilla, koska pelimoottori ei tue sitä.
Edit: Pitäisikö tämä olla tuolla Renderointi, kompositointi, materiaalit ja valot-alueella?