*Kuva ei näy sry...*
Eli vielä aika teko -vaiheessa. Välillä meinannut kiinostus mennä pois mutta nyt taas tullut intoa jatkaa tämän tekemistä hiukan.
Edit: Katto tehty ja puskurin pikkuripe loppuun (kröhm.. Ei lamppuja kuitenkaan...). Plus muutamia pieniä vikoja, jotka näkyisi renderöinnissä Otan kuvan seuraavaksi kun näkyy vähän enempi muokkauksia.
Edit.2: Jatkuu edelleen modelaus.. ;P
Edit:3 /4.1.2009/ Vieläkin jatkuu, toivottavasti ei tuu ikuisuusprojektia kuten Duken Nukem Forever:stä psst.. Lammpujen kimpussa viimeks.
Edit:4 9.3.2009 / jatkuu, ja teen myös GT -version tästä ei kuvia psst. ei vuotoja!
Edit: 18.09.2012 / Projektin heräileminen. Renderöindi konekkin on päivittynyt radikaalisesti joten yksityiskohtia lisää.
Audi R8
Re: Audi R8
Kyllähän tuo Audilta näyttää. Jos oisin sinä poistasin hieman noita ovessa meneviä poikittais "viivoja". Koska kun niitä on noin tiheään on vaikea saada autolle oikeat linjat. Nii saat vähän rakentavaa kommenttia:D Jos haluat katsoa miten muut ovat tuota autoa mallintaneet nii http://www.cg-cars.com/forum/index.php tuolta löytyy hyvin tietoa ja hyviä kuvia.
Re: Audi R8
Kyllähän tuossa on minulla vielä paljon korjattavaakin, kiitos tuosta vinkistä (eli sivusta)Eewaltsi wrote:Kyllähän tuo Audilta näyttää. Jos oisin sinä poistasin hieman noita ovessa meneviä poikittais "viivoja". Koska kun niitä on noin tiheään on vaikea saada autolle oikeat linjat. Nii saat vähän rakentavaa kommenttia:D Jos haluat katsoa miten muut ovat tuota autoa mallintaneet nii http://www.cg-cars.com/forum/index.php tuolta löytyy hyvin tietoa ja hyviä kuvia.
Edit: helpotti kun tunnistit audin ^^
2x Xeon L5640 | ATi 4870X2 | 6GB DDR3 1333MHz | Ageia PhysX | 1 250GB | Win7 + Ubuntu (64bit)
Re: Audi R8
Kannattaa kokeilla tulevaisuudessa tehdä subsurf-modifier päällä, on helpompi sitten muokata koria kun ei tarvitse miljoonaa pistettä siirtää ja kerralla laitella kohdilleen
Mutta tää Diudi näyttää lupaavalta, tosiaan noita polygoneja kannattaa karsia vähän.
Päivitystä odotellessa
Mutta tää Diudi näyttää lupaavalta, tosiaan noita polygoneja kannattaa karsia vähän.
Päivitystä odotellessa
Mopo:
AMD 5000+ X2 64, 3 Gt DDR2 800 Mhz, Club 3D X1950 XT 512 mt
Nettikone / Mopo 2:
AMD 3800+ 64, 2 Gt DDR 400 Mhz, Club 3D X800 RX 256 mt
AMD 5000+ X2 64, 3 Gt DDR2 800 Mhz, Club 3D X1950 XT 512 mt
Nettikone / Mopo 2:
AMD 3800+ 64, 2 Gt DDR 400 Mhz, Club 3D X800 RX 256 mt