Page 2 of 2

Re: 3D mallinnusohjelmia

Posted: 20.05.2008, 13:29
by Thaliondraught
No ei todellakaan ole ongelma jos tuollaista saa aikaan :D Järjettömän hyvä!

Re: 3D mallinnusohjelmia

Posted: 20.05.2008, 14:34
by LeBis
tuxer wrote: :shock:
Melkoisen hyvä! No nyt voi sanoa että karvasto ei ole enää ongelma Blenderille.
Onko se joskus ollut? Olen niin newuser ettei tuo ole/olisi tullut vastaan varmaan pitkään aikaan,
joissakin esimerkeissä "karvasto" on ollut aika aneemisen harvaa mutta liekö se tekijästä kiinni
ajattelin vaan jos yhdella kertaa tulee harvaa niin eikö sen voi kopsata pälle hiukan sivuun tms? :)

No niin, piti minun jotain kysyäkkin; suurimmat muutokset? ohjeet käy uuteen versioonkin?
Jos nyt pääsisi tuon aloituskynnyksen yli kun saikulla tuli vaan luettua/tavattu ohjetiedostoja/saitteja

Re: 3D mallinnusohjelmia

Posted: 13.06.2008, 21:03
by hotwheels
tuxer wrote:
Sienikasvusto wrote:Tässä hieman fotorelistista kuvaa jossa on käytetty Blenderin uusimman ersion kehittynyttä ja uudistettua partikkelisysteemiä. http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=124839
:shock:
Melkoisen hyvä! No nyt voi sanoa että karvasto ei ole enää ongelma Blenderille.
Jees! Nyt voin koettaa pian mallintaa meidän oma kissa :D

Re: 3D mallinnusohjelmia

Posted: 07.12.2008, 12:35
by Xjazz
AC3D / www.inivis.com

Tuolla aloitin aikanaan peli objektien mallintamisen Aces High II WW2 online peliin. Softalla objektien keskipisteen sijainnin, hierarkia puun sekä objektin/aliobjektien ominaisuuksien määrittäminen oli todella hankalaa.

Blenderilla pystyin tekemään python opiskelun jälkeen export skriptin, jolla hierarkia puun sekä objektin/aliobjektien ominaisuuksien määrittäminen oli puolestaan todella helppoa. Vain N'gon jäi uupumaan.