Minkä alan osaajia forumilla?

Keskustelua 3D:stä ja avoimesta lähdekoodista.
Post Reply
juha64
Posts: 18
Joined: 13.12.2007, 18:17

Minkä alan osaajia forumilla?

Post by juha64 »

Moi.

Aloitanpas ketjun jossa voitaisiin kartoitella foorumilaisten "siviili-hommia"?
Itse valmistan nahkavaatteita ja kenkiä omassa yrityksessä. Blenderiä pitäisi jossain vaiheessa käyttää myös niiden suunnitteluun tai oikeastaan esittämiseen asiakkaalle 3D:nä. (Onko kellään kokemusta?).
Kotisivut löytyy: http://www.fourhands.fi
User avatar
Thaliondraught
Posts: 42
Joined: 13.02.2008, 20:50

Re: Minkä alan osaajia forumilla?

Post by Thaliondraught »

Täyden palvelun mediatalo.
http://www.sevenmedia.fi
User avatar
Katalon
Posts: 92
Joined: 03.12.2007, 16:26

Re: Minkä alan osaajia forumilla?

Post by Katalon »

Alla on datanomin paperit, ja jonkun verran on tullut tehtyä töitä alan firmoissa. Tällä hetkellä opiskelen äänituotantoa ensimmäistä vuotta. Jo tässä vaiheessa on tullut mietittyä opinnäytetyötä, luultavasti teen blenderillä lyhytanimaation johon sitten itse kasaan äänet (erikoistehosteet, musiikin, ambientit). :roll:
Mopo:
AMD 5000+ X2 64, 3 Gt DDR2 800 Mhz, Club 3D X1950 XT 512 mt

Nettikone / Mopo 2:
AMD 3800+ 64, 2 Gt DDR 400 Mhz, Club 3D X800 RX 256 mt
User avatar
tuxer
ADMIN
Posts: 511
Joined: 07.10.2007, 09:27

Re: Minkä alan osaajia forumilla?

Post by tuxer »

Tällä hetkellä tutkija digitaalisen kulttuurin oppiaineessa. Blenderin osalta lähinnä arkkitehtuurimallinnus, virtuaaliset rekonstruktiot ja niihin liittyvä tiedonhallinta on lähellä sydäntä.

http://www.opendimension.org/ida
User avatar
Xirkka
Posts: 14
Joined: 07.05.2008, 18:27

Re: Minkä alan osaajia forumilla?

Post by Xirkka »

Tarkoitus olisi valmistua medianomiksi ammattikorkeakoulusta tässä muutaman vuoden päästä. Erikoistun käsikirjoitukseen, mutta elokuvien teossa aion sitten "isona" olla mukana muillakin tavoilla, esimerkiksi animoimisessa (jota varten Blenderin käyttöä opettelenkin).

Niin ja tervehdys kaikille! Olen tosiaan aloittelija Blenderin käytössä joten tulen sitten kyselemään kaikkea enemmän tai vähemmän fiksua kun ongelmia tulee vastaan :D
User avatar
Pingviini-
Posts: 48
Joined: 14.04.2008, 16:33

Re: Minkä alan osaajia forumilla?

Post by Pingviini- »

Muuten Thaliondraught, Teijeän sivulla jos yrittää katsoa mitä sivuja ootte tehneet, niin firefox estää niitten ikkunoitten näkymisen. Ajattelin vaan sanoa. Muuten hyvää työtä 8)
will it blend?
User avatar
ramppis
Posts: 113
Joined: 07.12.2007, 00:12

Re: Minkä alan osaajia forumilla?

Post by ramppis »

Oma FF puolestaan avasi noita sivuja.

No nyt kun tässä ketjussa ollaan niin kerrottakoon että kuvataiteen alalla toimitaan. Blenderhommaakin saa tänä vuonna tehdä ihan apurahalla. Olen siis hyvin kadehdittavassa asemassa :D
User avatar
Thaliondraught
Posts: 42
Joined: 13.02.2008, 20:50

Re: Minkä alan osaajia forumilla?

Post by Thaliondraught »

pingviini- sulla on varmaan jonkinlainen pop-up ikkunoiden esto päällä... Sivut on testattu kyllä aika monella selaimella. Firefox,IE,Safari,Opera... Näillä on ainakin toiminut :D
Post Reply