Logic-toimintoja animaatoon?

Keskustelua Blender game enginen käyttämisestä
Post Reply
Brenderr
Posts: 51
Joined: 29.10.2009, 21:22

Logic-toimintoja animaatoon?

Post by Brenderr »

Tein Blenderin logic:illa (F4) yksinkertaisen systeemin, jossa laatikko ampuu palloja, no sehän onnistuikin ihan hyvin, ja
jälkeä pääsi katsomaan peli-enginen puolella ("p"). Vaan miten tuolla logic:illa tehdyn systeemin saisi pantua mukaan
Blender animaatioon? En ole tekemässä peliä, vaan tuo "laatikko ampuu palloja" pitäisi saada renderöityä 200
framen animaatioksi niin nyt renderöinti näyttää pelkkää tyhjää (pelimoodissa laatikko kylläkin ampuu palloja kuten kuuluukin).

Mitä teen väärin /mikä jäi tekemättä?

:? :? :?
nimim. "please help me"
fdm4bge
Posts: 10
Joined: 16.06.2010, 22:34

Re: Logic-toimintoja animaatoon?

Post by fdm4bge »

Ylhäältä Game-valikosta 'Record Game Physics to IPO' päälle ja käynnistä peli. Pysäytä peli haluamasi kohdassa.

Käynnistä animaatio painamalla A+ALT. Mikäli on ok, niin rederöi animaatio.

Toinen vaihtoehto on käyttää jotain ruudunkaappaus ohjelmaa pelinäkymän tallentamiseen.
Post Reply