Tätä mä olen hakenut. Olisiko tarkempaa tietoa/tietolähdettä, miten toi toteutetaan? Saisi olla muun kielinenkin, voin kääntää sen pythonille.Erilaisia Level of detail -tekniikoita voi Pythonin kanssa kehitellä, jolloin koneen ei tarvitse kaikkea kaukana olevaa piirtää.
Voiko blenderillä tehdä niin että mallintaa korttelin (tai vastaavan alueen) kerrallaan yhteen skeneen, ja katsottaessa korttelista esim länteen, näkyy vain yksi tai kaksi seuraavaa korttelia?
Mulla on 256 MB ATI Radeon X 1100, ja tökkii välillä ankarasti. Eräs blender.orgin regression-paketin mukana tullut skripti ilmoitti että GL_VERSION 1.1. Eräs toinen blender-tiedosto taas tulosti käsittääkseni eri operaatioihin käytetyn ajan prosentteina frameen käytetystä ajasta, siinä rasterointi oli aina yli 85 %. Täytyy kai kokeilla jos ajurien päivittäminen auttaisi.Koneessani on antiikkinen 32 megan geforce eikä se reaaliliikunnassa ole vielä tökkinyt yhtään.