Onko Blenderissä layereita UV-mappauksessa? Esim. teen autoa ja pitäisi tehdä vilkuille normal mappi sekä konepellille joku logo.. Vai pitää objektit vaan yhdistää ja unwrapata ne?
Toivottavasti nyt joku sai selkoa tuosta
Layerit UV-mappauksessa?
Layerit UV-mappauksessa?
Mopo:
AMD 5000+ X2 64, 3 Gt DDR2 800 Mhz, Club 3D X1950 XT 512 mt
Nettikone / Mopo 2:
AMD 3800+ 64, 2 Gt DDR 400 Mhz, Club 3D X800 RX 256 mt
AMD 5000+ X2 64, 3 Gt DDR2 800 Mhz, Club 3D X1950 XT 512 mt
Nettikone / Mopo 2:
AMD 3800+ 64, 2 Gt DDR 400 Mhz, Club 3D X800 RX 256 mt
Re: Layerit UV-mappauksessa?
En nyt ole ihan varma tajusinko...
Mutta jos siis tarkoitat että voiko kappaleella olla useita UV-kanavia niin kyllä voi.
Jos taas tarkoitat että miten saa kuvan konepellille, niin sen saa laittamalla siihen uv-mapatun kuvan jolla on alpha-kanava.
Tässä esimerkki: Tuosa on foorumilla oleva blender logo liitetty vihreään materiaaliin.
Ja blend:
Mutta jos siis tarkoitat että voiko kappaleella olla useita UV-kanavia niin kyllä voi.
Jos taas tarkoitat että miten saa kuvan konepellille, niin sen saa laittamalla siihen uv-mapatun kuvan jolla on alpha-kanava.
Tässä esimerkki: Tuosa on foorumilla oleva blender logo liitetty vihreään materiaaliin.
Ja blend:
Re: Layerit UV-mappauksessa?
Eipä tässä enää mitään, älysin nyt miten homma toimii
Kiitos kuitenkin neuvosta
Kiitos kuitenkin neuvosta
Mopo:
AMD 5000+ X2 64, 3 Gt DDR2 800 Mhz, Club 3D X1950 XT 512 mt
Nettikone / Mopo 2:
AMD 3800+ 64, 2 Gt DDR 400 Mhz, Club 3D X800 RX 256 mt
AMD 5000+ X2 64, 3 Gt DDR2 800 Mhz, Club 3D X1950 XT 512 mt
Nettikone / Mopo 2:
AMD 3800+ 64, 2 Gt DDR 400 Mhz, Club 3D X800 RX 256 mt