Kokoelma töitäni (bl33d)
Kokoelma töitäni (bl33d)
Tässä ekaa viestiä postailen tänne OD:hen.. Enempi tullut pyörittyä tuolla http://www.blenderartists.org ja http://www.blender-fi.org ssa.. pyöriny.
Mutta pistetään tännekin nyt kokoelma esiin niin suatte kahtella (kuvat on "noin" kronologisesti") ->
http://www.aeon-visuals.com/blender/heartmachine.jpg (raaka, varoitus herkkähipiäisille)
Oon nyt noin 3 vuotta Blendannu ja sitä ennen jotain muka räpeltäny Lightwavella.
Mutta pistetään tännekin nyt kokoelma esiin niin suatte kahtella (kuvat on "noin" kronologisesti") ->
http://www.aeon-visuals.com/blender/heartmachine.jpg (raaka, varoitus herkkähipiäisille)
Oon nyt noin 3 vuotta Blendannu ja sitä ennen jotain muka räpeltäny Lightwavella.
Last edited by bl33d on 16.12.2008, 14:22, edited 1 time in total.
Intel Q6660 Quad 2.4GHz, DDR2 6114MB @ 800Mhz, NV GF 8600 512Mb, 3D Connexion Spacenavigator PE @ Linux Ubuntu 64 10.04
Re: Kokoelma töitäni (Eradicor)
Oho! Teet kyllä hieno töytä, varsinkin nuo avaruus ja hahmo kuvat ovat todella komeita. Keep up the good work!
- Sienikasvusto
- ADMIN
- Posts: 237
- Joined: 26.07.2007, 23:19
Re: Kokoelma töitäni (Eradicor)
Oho komeata jälkeä! Ja tervetuloa foorumille. Kun kerta tuollaisen "ammattilaisen" tänne saimme niin varmaan on joitakin tutoriaaleja luvassa?
Re: Kokoelma töitäni (Eradicor)
Tervetuloa!
Upeita töitä. Ja tosiaankin, jos on intoa jakaa omaa osaamistaan, niin tutoriaalit (pienetkin) ovat aina tervetulleita
EDIT: ja käyttiskin on hyvä
Upeita töitä. Ja tosiaankin, jos on intoa jakaa omaa osaamistaan, niin tutoriaalit (pienetkin) ovat aina tervetulleita
EDIT: ja käyttiskin on hyvä
Re: Kokoelma töitäni (Eradicor)
Pistetäänpä päivityksiä. Tässä tällainen työnalla oleva töherrys.:
(poistin tuplapostauksen)
(poistin tuplapostauksen)
Last edited by bl33d on 07.01.2009, 14:32, edited 1 time in total.
Intel Q6660 Quad 2.4GHz, DDR2 6114MB @ 800Mhz, NV GF 8600 512Mb, 3D Connexion Spacenavigator PE @ Linux Ubuntu 64 10.04
- Sienikasvusto
- ADMIN
- Posts: 237
- Joined: 26.07.2007, 23:19
Re: Kokoelma töitäni (Eradicor)
Voisit laittaa jotain pientä tutoriaalia noista hiuksista. Itseäni kiinnostaisi ainakin. Onko ihossa käytetty SSS.ää
Re: Kokoelma töitäni (Eradicor)
No siis totatota... noi hiukset on mun ekat.. et en kyllä oikeen tohi lähtee tutorittaa niistä.. ja tässä nykyinen kuva ->
Ja juu iho on SSS
Ja juu iho on SSS
Intel Q6660 Quad 2.4GHz, DDR2 6114MB @ 800Mhz, NV GF 8600 512Mb, 3D Connexion Spacenavigator PE @ Linux Ubuntu 64 10.04
- Kalmageddon
- Posts: 50
- Joined: 03.01.2008, 21:24
Re: Kokoelma töitäni (Eradicor)
Ihan kipeen hienoja töitä! Huomaa kyllä että Blenderin ääressä on tullut istuttua lukuisia iltoja! Tässä on tavoiteltavaa!
Re: Kokoelma töitäni (Eradicor)
Juu no.. laskeskelin just tässä että.. on nyt tullu 3½ vuotta Blenderöityä.. en tiedä onko se sit hyvin vai huonosti.Kalmageddon wrote:Ihan kipeen hienoja töitä! Huomaa kyllä että Blenderin ääressä on tullut istuttua lukuisia iltoja! Tässä on tavoiteltavaa!
Intel Q6660 Quad 2.4GHz, DDR2 6114MB @ 800Mhz, NV GF 8600 512Mb, 3D Connexion Spacenavigator PE @ Linux Ubuntu 64 10.04
- Kalmageddon
- Posts: 50
- Joined: 03.01.2008, 21:24
Re: Kokoelma töitäni (Eradicor)
No ite oon joku n. 2 vuotta enkä yllä viel millään tohon tasoon joten on se hyvin!bl33d wrote:Juu no.. laskeskelin just tässä että.. on nyt tullu 3½ vuotta Blenderöityä.. en tiedä onko se sit hyvin vai huonosti.Kalmageddon wrote:Ihan kipeen hienoja töitä! Huomaa kyllä että Blenderin ääressä on tullut istuttua lukuisia iltoja! Tässä on tavoiteltavaa!
Re: Kokoelma töitäni (bl33d)
Ompas tarkkaa työtä! Onko kuvia käsitelty muilla ohjelmilla kuin blenderillä? Pystytkö arvioimaan montako polygonia sun koivussa/saniaisessa on? Olivat erityisen hienoita.
Re: Kokoelma töitäni (bl33d)
Niin joo pari taustafaktaa.. 3D grafiikkaa olen tehnyt aika monta vuotta.. mutta... ennen Blenderiä taso oli jotain ihan hirveetä... siis periaatteessa en laske sitä mitenkään kelvolliseksi.
Ja toisekseen olen kuvankäsittelyä harrastanut yli 10 vuotta. Se auttaa jonkin verran.
Kuvia ei ole jälkikäsitelty Nodeworkseja enempää.
Koivuista muin täytyy tunnustaa että ne eivät ole täysin mun tekemiä.. Alkuperäinen koivu sisälsi tuhansia ja tuhansia polygoneja. ja karsin sen muistaakseni muutamini tuhansiin (jotta pystyin laittamaan niitä noin paljon) sanianen sen sijaan taitaa sisältää noin tuhat polygonia. en nyt ole varma, mutta toi sanianen on ihan kevyt ja kelpaa melkein realtime renderointiinkin
Ja toisekseen olen kuvankäsittelyä harrastanut yli 10 vuotta. Se auttaa jonkin verran.
Kuvia ei ole jälkikäsitelty Nodeworkseja enempää.
Koivuista muin täytyy tunnustaa että ne eivät ole täysin mun tekemiä.. Alkuperäinen koivu sisälsi tuhansia ja tuhansia polygoneja. ja karsin sen muistaakseni muutamini tuhansiin (jotta pystyin laittamaan niitä noin paljon) sanianen sen sijaan taitaa sisältää noin tuhat polygonia. en nyt ole varma, mutta toi sanianen on ihan kevyt ja kelpaa melkein realtime renderointiinkin
Intel Q6660 Quad 2.4GHz, DDR2 6114MB @ 800Mhz, NV GF 8600 512Mb, 3D Connexion Spacenavigator PE @ Linux Ubuntu 64 10.04