3D mallinnusohjelmia
- Thaliondraught
- Posts: 42
- Joined: 13.02.2008, 20:50
Re: 3D mallinnusohjelmia
No ei todellakaan ole ongelma jos tuollaista saa aikaan Järjettömän hyvä!
Re: 3D mallinnusohjelmia
Onko se joskus ollut? Olen niin newuser ettei tuo ole/olisi tullut vastaan varmaan pitkään aikaan,tuxer wrote:
Melkoisen hyvä! No nyt voi sanoa että karvasto ei ole enää ongelma Blenderille.
joissakin esimerkeissä "karvasto" on ollut aika aneemisen harvaa mutta liekö se tekijästä kiinni
ajattelin vaan jos yhdella kertaa tulee harvaa niin eikö sen voi kopsata pälle hiukan sivuun tms?
No niin, piti minun jotain kysyäkkin; suurimmat muutokset? ohjeet käy uuteen versioonkin?
Jos nyt pääsisi tuon aloituskynnyksen yli kun saikulla tuli vaan luettua/tavattu ohjetiedostoja/saitteja
LeBis .
Re: 3D mallinnusohjelmia
Jees! Nyt voin koettaa pian mallintaa meidän oma kissatuxer wrote:Sienikasvusto wrote:Tässä hieman fotorelistista kuvaa jossa on käytetty Blenderin uusimman ersion kehittynyttä ja uudistettua partikkelisysteemiä. http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=124839
Melkoisen hyvä! No nyt voi sanoa että karvasto ei ole enää ongelma Blenderille.
2x Xeon L5640 | ATi 4870X2 | 6GB DDR3 1333MHz | Ageia PhysX | 1 250GB | Win7 + Ubuntu (64bit)
Re: 3D mallinnusohjelmia
AC3D / www.inivis.com
Tuolla aloitin aikanaan peli objektien mallintamisen Aces High II WW2 online peliin. Softalla objektien keskipisteen sijainnin, hierarkia puun sekä objektin/aliobjektien ominaisuuksien määrittäminen oli todella hankalaa.
Blenderilla pystyin tekemään python opiskelun jälkeen export skriptin, jolla hierarkia puun sekä objektin/aliobjektien ominaisuuksien määrittäminen oli puolestaan todella helppoa. Vain N'gon jäi uupumaan.
Tuolla aloitin aikanaan peli objektien mallintamisen Aces High II WW2 online peliin. Softalla objektien keskipisteen sijainnin, hierarkia puun sekä objektin/aliobjektien ominaisuuksien määrittäminen oli todella hankalaa.
Blenderilla pystyin tekemään python opiskelun jälkeen export skriptin, jolla hierarkia puun sekä objektin/aliobjektien ominaisuuksien määrittäminen oli puolestaan todella helppoa. Vain N'gon jäi uupumaan.