pelimoottori -demot

Keskustelua Blender game enginen käyttämisestä
Post Reply
User avatar
tuxer
ADMIN
Posts: 511
Joined: 07.10.2007, 09:27

pelimoottori -demot

Post by tuxer »

Kannattaa tutustu näihin Blenderin demoihin, jos aiot touhuta pelimoottorin kimpussa. Ne sisältävät paljon tietoa ja vinkeitä toteutuksia.

Pelimoottori:
http://download.blender.org/demo/test/g ... eview1.zip

fysiikkademot:
http://download.blender.org/demo/test/p ... iles-5.zip

FPS-pelejä tekevälle kullanarvoinen on FPS-template:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=85219
User avatar
hotwheels
Moderaattori
Posts: 32
Joined: 09.10.2007, 14:54

Re: pelimoottori -demot

Post by hotwheels »

http://xanthe.vrk.cc/first_person_bullet.blend

Tuossapa yksi demo. P.S Itse en löytänyt netistä näin äkkiä missä tämä tiedosto olisi niin uploadasin sen tuonne.

*Anteeksi kun aikaisempi sivuni meni mikrobitin tilauksen myötä pois ja tiedosto katosi, nyt palautettu nykyisien sivujeni viereen ja linkki toimii. :?
2x Xeon L5640 | ATi 4870X2 | 6GB DDR3 1333MHz | Ageia PhysX | 1 250GB | Win7 + Ubuntu (64bit)
User avatar
tuxer
ADMIN
Posts: 511
Joined: 07.10.2007, 09:27

Re: pelimoottori -demot

Post by tuxer »

Muutamia vinkkejä fysiikkamoottorin käyttöön (Bullet):
http://www.continuousphysics.com/mediaw ... ysics_Tips

Ajoneuvofysiikan tekemiseen ei ole graafista käyttöliittymää, joten se pitää tehdä skripitillä:
http://www.blender3dclub.com/index.php? ... cle&sid=42
Trogdor
Posts: 69
Joined: 15.03.2008, 21:58

Re: pelimoottori -demot

Post by Trogdor »

Tässä kaikille pelimoottoriin kiinostuneille paljon demoja: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=11430[/color]
User avatar
tuxer
ADMIN
Posts: 511
Joined: 07.10.2007, 09:27

Re: pelimoottori -demot

Post by tuxer »

Post Reply