Hahmo-animaatio: kasvot
Posted: 29.07.2010, 16:26
Ennen kuin alan tehdä toden teolla, kysyn kasvojen ilmeiden teosta animaatiossa.
Te, joilla on kokemusta ja näkemystä asiaan, miten suosittelisitte tekemään animaatio-toteutusta, jossa
kasvoilla on ilmeitä (hymy, kulmat kurtussa jne.), tai jossa suu puhuu puhetta? Yksi kankea ja hidas tapa
voisi olla että frame kerrallaan muovaa ilmeen <LOCROTSCALE> ja sillai, onko muita tapoja?
Olisiko kenties joku Constraints-keino EMPTY:jä käyttäen? Minkätyyppisillä tekniikoilla te asiaa lähtisitte
tehokkaimmin tekemään?
Te, joilla on kokemusta ja näkemystä asiaan, miten suosittelisitte tekemään animaatio-toteutusta, jossa
kasvoilla on ilmeitä (hymy, kulmat kurtussa jne.), tai jossa suu puhuu puhetta? Yksi kankea ja hidas tapa
voisi olla että frame kerrallaan muovaa ilmeen <LOCROTSCALE> ja sillai, onko muita tapoja?
Olisiko kenties joku Constraints-keino EMPTY:jä käyttäen? Minkätyyppisillä tekniikoilla te asiaa lähtisitte
tehokkaimmin tekemään?