blender armeija

Täällä voit esitellä omat projektisi ja rekrytä artisteja mukaan.
yakka34
Posts: 11
Joined: 05.09.2009, 15:29

blender armeija

Post by yakka34 »

elikä etsisin ilmaistyövoimaa blender armeija projektiini (Huom ilmaistyövoima tarkoittaa EI PALKKAA) :twisted: tarttisin animaatio ja tekstuuri ja vähän modailu apua jos olet kiinostunut niin vastaa tähän jotain :D :D
(työt tehään kotona ja sit lähetetään toiselle)
skyjack
Posts: 42
Joined: 27.10.2007, 00:18

Re: blender armeija

Post by skyjack »

yakka34 wrote:elikä etsisin ilmaistyövoimaa blender armeija projektiini (Huom ilmaistyövoima tarkoittaa EI PALKKAA) :twisted: tarttisin animaatio ja tekstuuri ja vähän modailu apua jos olet kiinostunut niin vastaa tähän jotain :D :D
(työt tehään kotona ja sit lähetetään toiselle)
Niin voishan sitä pikkasen enemmän projektia esitellä. Mikä on aihe, "armeija projekti" ei kerro paljoa asiasta? Onko avoin vai suljettu ja onko tässä joku ilmaistyövoiman käyttö johonkin kaupalliseen projektiin. Onko olemassa valmista juonta vai pitääkö sekin jostain viritellä? Julkaistaanko kaikki tuotokset .blend tiedostoa myöten kaikille vai onko tääkin kassakaappi hommaa? Itse suosin avointa hyvin pitkälle. 8)

Jotkut lausahdukset saattaa olla aika kärkkään oloisia, mutta ota vain oppina elä loukkauksena/haukkumisena. :wink:
Könni
Posts: 66
Joined: 06.01.2009, 11:13

Re: blender armeija

Post by Könni »

Voitko laittaa samalla osaamistason vaatimuksista.
yakka34
Posts: 11
Joined: 05.09.2009, 15:29

Re: blender armeija

Post by yakka34 »

Okei ensiksi olen pahoillani jos olen loukannut jotakuta
Ja projectiksi ajattelin Lego armeijaa (kehittelen itse Lego ukkoja parasta aikaa)
juonta en ole keksinyt mutta joku vois pistää sen lonkalta ja kaupallista markkinointia ei ole koska Laatu ei ole PRO-luokkaa
ja tasovaatimuksiin sellainen että osaisi animaatio taitoja että saadaan ukot liikkuun (itte en osaa yhtään)
ja textuuri henkilön pitäis saada ukot näyttää hienoilta (se on vaikeata)
ja sitten mallintajilta peruskamaa mun lego on kohta valmis joten taustaa,aseita,taloja ja muuta sälää :D
yakka34
Posts: 11
Joined: 05.09.2009, 15:29

Re: blender armeija

Post by yakka34 »

Lego on valmis mut siinä ei ole textuureja ja parantelen sitä jos tarvetta voit katsoa esittely videon
http://www.youtube.com/watch?v=dkN_T9z67wo
:!: [ja tohon ukkoon pitäis saada sotilas textuurit] :roll:
Jasontti
Posts: 52
Joined: 14.05.2009, 18:13

Re: blender armeija

Post by Jasontti »

Voisin tulla tekemään tekstuureita. En usko että legoissa on kauhean vaikeata.
Jotain kevyttä mallinnustakin voin yrittää, MUTTA käytän tällä hetkellä arkipäivinä kannettavaa jolla en jaksa mallintaa kauheesti. Viikonloppuina voin toki mallintaakkin jotain pientä.

Minkäslaista aikataulua olet suunnitellut?
Pöytäkone: Abit AB9 pro, Intel Core 2 Duo E6300, Corsair DDR2 900Mhz 4Gt, Nvidia 9600GT @ Windows Vista 64bit
Kannettava: HP Pavilion dv6000 @ Ubuntu
Könni
Posts: 66
Joined: 06.01.2009, 11:13

Re: blender armeija

Post by Könni »

Hehe, olisi hauska nähdä kun animoitu lego-ukkeli kävelee vajavaisilla nivelillään. Mikä tämän projektin lopputuote olikaan? Siis esim onko tarkoitus tehdä lyhyt-elokuvan tapainen animaatio tai jotain semmosta.
Onks vähän komee toi tuben lego d-day, en oo ennen nähnyt. Sähän keskityt varmaan jatkosotaan?
yakka34
Posts: 11
Joined: 05.09.2009, 15:29

Re: blender armeija

Post by yakka34 »

Joo o toi Lego D-Day oli mun inspirointi ja aikataulua en ole tehty koska ei ole vielä tarpeeksi tekijöitä tiedossa ...ja se jatko sota olis iha hyvä =) :D
Jasontti oon kiitollinen että tuut tekee textuureja kiitos =)
yakka34
Posts: 11
Joined: 05.09.2009, 15:29

Re: blender armeija

Post by yakka34 »

Tekijät
yakka34:Mallinnus
Jasontti:Textuurit

lisää väkeä vaan!
Jasontti
Posts: 52
Joined: 14.05.2009, 18:13

Re: blender armeija

Post by Jasontti »

Voin tulla maltillisella aikataululla tekeen niitä. Pääsen samalla harjottelemaan tuota UV mappausta.

Edit: läjä typoja korjattu.
Pss. enkä muutenkaan ole varma omasta aikataulusta, mutta yritän autella kun kerkeän. :)
Pöytäkone: Abit AB9 pro, Intel Core 2 Duo E6300, Corsair DDR2 900Mhz 4Gt, Nvidia 9600GT @ Windows Vista 64bit
Kannettava: HP Pavilion dv6000 @ Ubuntu
Könni
Posts: 66
Joined: 06.01.2009, 11:13

Re: blender armeija

Post by Könni »

Oho, noita lego sotilaitten kuviahan on netissä ihan tolkuttomasti. Ainakin referenssejä löytyy. Ja lego maastoa ja rakennuksia. Siitä käsikirjotuksesta, että ootko aatellu koostetta suomalaisista sotaleffoista/kirjoista tai sitten pelkästään tuntemattomasta sotilaasta. Sillain hyvällä huumorilla vain kaikki parhaat palat esim "Sopii sopii, aina epäillä sopii, mutta tankki se on siitä huolimatta. Mutta kas, kas kun tulee marjoja. Niin on kukkasta että." ynnä muut "tuo perkele se tuol närree takan, sie hitto teitkii miul uue jakkaukse, mut siit hyväs mie sahhaan siult puol päätä pois."
skyjack
Posts: 42
Joined: 27.10.2007, 00:18

Re: blender armeija

Post by skyjack »

yakka34 wrote:Okei ensiksi olen pahoillani jos olen loukannut jotakuta
Hmm... Otitko tuon meikän vuodatuksen liian tosissaan (omatunto paukuttaa). Pahoittelen, jos olin vähän liian kärkäs. :wink:
Mutta kumminkin hyvänä nyrkkisääntönä kannattaa pitää sellaista, että kun aloittaa aiheen, niin tekee mahdollisimman kuvaavan aloituksen (ei tälläisiä ihmelauseita mitä meikä virittelee). Tämä taas auttaa paljon jatkossa, koska useimmat vastaa helpommin sellaisiin viesteihin missä on asiallinen sisältö (ja meikäläinen ei hyökkää nurkan takaa kimppuun.) Jee ja taas meni saarnaksi asdasdas. :|

Edit: Aihe on ihan mielenkiintoinen, mutta meikällä on aika täyteen tungettu kalenteri, että kerkeis osallistuun tälläisiin mukaviin virittelyihin.
yakka34
Posts: 11
Joined: 05.09.2009, 15:29

Re: blender armeija

Post by yakka34 »

itte en ole lukenut tuntematonta sotilasta/enkä keksi hyviä huumori juttuja (ku on huumorintaju hiukkasen ruostees) :mrgreen:
yakka34
Posts: 11
Joined: 05.09.2009, 15:29

Re: blender armeija

Post by yakka34 »

Lataa täältä se lego
http://www.megaupload.com/?d=2GEEEZ81 :D
ArM
Posts: 85
Joined: 08.02.2009, 14:54

Re: blender armeija

Post by ArM »

Joskus väsäsin lego-ukkelin, jota yks tyyppi luuli valokuvaks, mutta tein kaikki osat yhdeks objektiks, joten sen mallintaminen saattais olla aika hankalaa. VArsinkin kun kyseinen tekele on jossakin tuntemattomaks luokiteltavassa paikassa :p
Post Reply