Blenderin käyttö (liittymä) ongelmia

Kysymyksiä Blenderin käyttöliittymästä
Post Reply
Könni
Posts: 66
Joined: 06.01.2009, 11:13

Blenderin käyttö (liittymä) ongelmia

Post by Könni »

Sen jälkeen kun päivitin 245:destä nykyiseen 248 niin ei ole toiminut toi append or link. Vai enkö osaa käyttää sitä? Siitä aukeaa hakemistonselaus-ikkuna jossa on nappi Load library mutta mihinkään sitä meshiä tms ei vaan ilmesty kun sitä painaa. Outlineriinkään ei ilmesty mitään jos&vaikka pitäisi.

Lisäksi c3d (mocap) import ei toimi (ks kuva). bhv import toimii kyllä mutta tarvisin juurikin tota c3deetä. En muista kokeilleeni c3d importia edellisellä versiolla. Mocap importit on kuiteski tullut blenderin asennuksen myötä eli eivät ole mun omia säätöjä, ja pitäis kaiketi toimia jos osaa käyttää.

Mulla ompi pyhton 2.6, enkä ole poistanut edellistä versiota 2.5 jota toi blender konsolista päätellen näköjään käyttää(?). En kyllä tiedä onko tällä merkitystä ja tuskin.
Attachments
c3d import.jpg
User avatar
tuxer
ADMIN
Posts: 511
Joined: 07.10.2007, 09:27

Re: Blenderin käyttö (liittymä) ongelmia

Post by tuxer »

Lisäksi c3d (mocap) import ei toimi (ks kuva). bhv import toimii kyllä mutta tarvisin juurikin tota c3deetä
Vilkaise sinne skriptin riville 317 ja etsi sieltä non-ascii merkki ja muuta se joksikin muuksi. Todennäköisesti se on kommenttirivi.

Minun piti itse tekemässäni skriptissä kirjoittaa kommenteissa oleva sukunimeni a:lla ä:n sijaaan, koska skripti ei winkkari-käyttäjillä toiminut.
Post Reply