Blenderin pätkiminen

Kysymyksiä Blenderin käyttöliittymästä
Post Reply
Könni
Posts: 66
Joined: 06.01.2009, 11:13

Blenderin pätkiminen

Post by Könni »

Huomasin, että mulla oli Edit Methods -> Undo steps: 32 , mikä on aika paljon (oletan että tietokoneen täytyy muistaa 32 kpl tapahtumia tai niiden vaikutuksia).

Mitä muuta undo steppien vähentämisen lisäksi voin tehdä rajoittaakseni Blenderin muistin käyttöä / parantaakseni suorituskykyä?

Voinko tehdä tietokoneeni OpenGL:lle jotain? Yritin päivittää mutta sanottiin että 'UpToDate'.
User avatar
tuxer
ADMIN
Posts: 511
Joined: 07.10.2007, 09:27

Re: Blenderin pätkiminen

Post by tuxer »

Könni wrote:Huomasin, että mulla oli Edit Methods -> Undo steps: 32 , mikä on aika paljon (oletan että tietokoneen täytyy muistaa 32 kpl tapahtumia tai niiden vaikutuksia).

Mitä muuta undo steppien vähentämisen lisäksi voin tehdä rajoittaakseni Blenderin muistin käyttöä / parantaakseni suorituskykyä?

Voinko tehdä tietokoneeni OpenGL:lle jotain? Yritin päivittää mutta sanottiin että 'UpToDate'.
Itse en tiedä mitään suurempia kikkoja nopeuttamiseen. Näytönohjain on se tärkein osa reaaliaikaisessa työskentelyssä ja prossuteho renderoitaessa. En tiedä mitä käyttöjärjestelmää käytät mutta näytönohjainten ajureiden "kunto" on hyvä tarkistaa.
Post Reply