Turkki, karvat

Kysymykset Blenderin fysiikkaominaisuuksiin ja simulaatioihin liittyen
Post Reply
Nemo93NW
Posts: 6
Joined: 22.05.2008, 13:05

Turkki, karvat

Post by Nemo93NW »

Hei!
Miten saan Blender 2.46:ssa laitettua niin et karvat roikkuu?? Eli ku meen sinne Particle buttons>Add new>Ja vaihdan Emitterin Hairiksi>Physicsin Boidsiksi> niin siitä tulee karvanen, mut miten saan karvat roikkumaan??
User avatar
Pingviini-
Posts: 48
Joined: 14.04.2008, 16:33

Re: Turkki, karvat

Post by Pingviini- »

Yks vaihtoehto tietenkin on että vaihdat sen boids tilalle newtonianin, siellä global effects:ssa voi määrätä mihin päin karvat "putoavat". Tossa vielä sivu missä on tarkemmat ohjeet, kylläkin vanhemmalla versiolla, mut kyl siitä jotain saa selvää.

http://www.hamsterking.com/blender/particlehair.htm Kaikessa touhussa unohdin laitta sen linkin :roll:
Last edited by Pingviini- on 23.05.2008, 18:57, edited 1 time in total.
will it blend?
Nemo93NW
Posts: 6
Joined: 22.05.2008, 13:05

Re: Turkki, karvat

Post by Nemo93NW »

Juu kiitos nyt onnistu
Nemo93NW
Posts: 6
Joined: 22.05.2008, 13:05

Re: Turkki, karvat

Post by Nemo93NW »

Kuinka sit saan simuloitua karvat liikkumaan liikkeen mukaan?

(voi olla vähä tyhmiä kysymyksiä mut oon aika uus käyttäjä)
User avatar
tuxer
ADMIN
Posts: 511
Joined: 07.10.2007, 09:27

Re: Turkki, karvat

Post by tuxer »

Softbody päälle partikkelisysteemille
Post Reply