Rattaat pyörimään
Posted: 24.01.2008, 09:55
Hei ja kiitos kaikille täällä foorumilla auttaville ihmisille, olen löytänyt apua jo moneen ongelmaan!
Nyt olen vähän jumissa tällaisen asian kanssa:
Olen tehnyt rataston (vähän niinkuin vaikka mekaanisen kellon sisällä on) ja nyt pitäisi saada rattaat pyörimään oikein. Ajattelin ensin yksinkertaisesti vain parenttaavani rattaat toisiinsa, kunnes tajusin että silloinhan kaikki rattaa pyörivät tietysti samaan suuntaan (mikä on väärin). Onko helppoa tapaa kertoa blenderille että "parenttaa tämä objekti mutta liikuta sitä päinvastaiseen suuntaan kuin isäntäobjektia?"
Kiitos jo etukäteen!
Nyt olen vähän jumissa tällaisen asian kanssa:
Olen tehnyt rataston (vähän niinkuin vaikka mekaanisen kellon sisällä on) ja nyt pitäisi saada rattaat pyörimään oikein. Ajattelin ensin yksinkertaisesti vain parenttaavani rattaat toisiinsa, kunnes tajusin että silloinhan kaikki rattaa pyörivät tietysti samaan suuntaan (mikä on väärin). Onko helppoa tapaa kertoa blenderille että "parenttaa tämä objekti mutta liikuta sitä päinvastaiseen suuntaan kuin isäntäobjektia?"
Kiitos jo etukäteen!