Hei!
Miten saan Blender 2.46:ssa laitettua niin et karvat roikkuu?? Eli ku meen sinne Particle buttons>Add new>Ja vaihdan Emitterin Hairiksi>Physicsin Boidsiksi> niin siitä tulee karvanen, mut miten saan karvat roikkumaan??
Turkki, karvat
- Pingviini-
- Posts: 48
- Joined: 14.04.2008, 16:33
Re: Turkki, karvat
Yks vaihtoehto tietenkin on että vaihdat sen boids tilalle newtonianin, siellä global effects:ssa voi määrätä mihin päin karvat "putoavat". Tossa vielä sivu missä on tarkemmat ohjeet, kylläkin vanhemmalla versiolla, mut kyl siitä jotain saa selvää.
http://www.hamsterking.com/blender/particlehair.htm Kaikessa touhussa unohdin laitta sen linkin
http://www.hamsterking.com/blender/particlehair.htm Kaikessa touhussa unohdin laitta sen linkin
Last edited by Pingviini- on 23.05.2008, 18:57, edited 1 time in total.
will it blend?
Re: Turkki, karvat
Kuinka sit saan simuloitua karvat liikkumaan liikkeen mukaan?
(voi olla vähä tyhmiä kysymyksiä mut oon aika uus käyttäjä)
(voi olla vähä tyhmiä kysymyksiä mut oon aika uus käyttäjä)
Re: Turkki, karvat
Softbody päälle partikkelisysteemille