BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu
BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu
Terve
Pistetääpä tännekin
"Hi
I'm making a non-commercial hobby air-race game/sim with Blender 3D's build-in game engine, which is using the Bullet physic engine.
You can see my current state on this video:
http://www.youtube.com/watch?v=7422m-zrRUo
Older one with sounds/music:
http://www.youtube.com/watch?v=vYDfISes8xU
I finally could make a .exe version for the public show.
Here is a Menu screen
Game zip file(27M):
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... e_demo.zip
Unzip file to any location.
This requires at least three axis joystick. The pedals are not supported yet, since the flight model is lacking the yaw input.
User need to first run the HOTAS.exe to make a configuration file for the BGE_AirRace_demo.exe.
Start the BGE_AirRace_demo.exe and maximize the screen.
About the penalty system (track-judge) you can find more from included ReadMe.txt file.
I try to create better brief & instruction later on.
Thank you for your attention
Xjazz"
Pistetääpä tännekin
"Hi
I'm making a non-commercial hobby air-race game/sim with Blender 3D's build-in game engine, which is using the Bullet physic engine.
You can see my current state on this video:
http://www.youtube.com/watch?v=7422m-zrRUo
Older one with sounds/music:
http://www.youtube.com/watch?v=vYDfISes8xU
I finally could make a .exe version for the public show.
Here is a Menu screen
Game zip file(27M):
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... e_demo.zip
Unzip file to any location.
This requires at least three axis joystick. The pedals are not supported yet, since the flight model is lacking the yaw input.
User need to first run the HOTAS.exe to make a configuration file for the BGE_AirRace_demo.exe.
Start the BGE_AirRace_demo.exe and maximize the screen.
About the penalty system (track-judge) you can find more from included ReadMe.txt file.
I try to create better brief & instruction later on.
Thank you for your attention
Xjazz"
Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu
"
Hi
I compiled a new .exe with Blender3D's own Save As Runtime function.
New .exe do not require a .NET installation.
Use original download link.
If you are interested, you can find a source file here:
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... demo.blend
"
Hi
I compiled a new .exe with Blender3D's own Save As Runtime function.
New .exe do not require a .NET installation.
Use original download link.
If you are interested, you can find a source file here:
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... demo.blend
"
Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu
Aika arcademainen. Idea varmaan toimii. Joystick löytyy, mutta sillä en kokeilut. Hiirellä ohjasin. Löysin, että rullasta saa kaasua säädettyä pienemmälle ja peli helpottuu paljon. Äänet ovat mukavan kuuloisia.
Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu
Terve
Kiitti kommenteista.
Jos tarkoitit arcademaisella pelin lentomallia, niin se on todellakin kesken.
Kyse on kilpalennosta kelloa vastaan.
Osakaasulla lennettäessä varmasti välttää väärästä asennosta ja/tai korkeudesta johtuvat aikasakot mutta lentoaika taasen kasvaa.
Suosittelen joikkarin käyttöä.
Kiitti kommenteista.
Jos tarkoitit arcademaisella pelin lentomallia, niin se on todellakin kesken.
Kyse on kilpalennosta kelloa vastaan.
Osakaasulla lennettäessä varmasti välttää väärästä asennosta ja/tai korkeudesta johtuvat aikasakot mutta lentoaika taasen kasvaa.
Suosittelen joikkarin käyttöä.
Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu
Terve
Taitaa olla joikkarin käyttäjät vähissä näillä hiljaisilla lakeuksilla?
Taitaa olla joikkarin käyttäjät vähissä näillä hiljaisilla lakeuksilla?
Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu
Terve taas
Martinsh on kohentanut pelin visuaalista puolta huomattavasti:
http://fdm4bge.1g.fi/kuvat/BGE_AirRace/wip/
Pelin snap- ja Hiiri-katse modet toimii nyt hienosti.
Lisäksi TIR:n hiiri-emulaattori(winxp) toimii melko hyvin pelin hiiri-katse modin kanssa. Mitä nyt pientä nykimistä.
Ei paha
Martinsh on kohentanut pelin visuaalista puolta huomattavasti:
http://fdm4bge.1g.fi/kuvat/BGE_AirRace/wip/
Pelin snap- ja Hiiri-katse modet toimii nyt hienosti.
Lisäksi TIR:n hiiri-emulaattori(winxp) toimii melko hyvin pelin hiiri-katse modin kanssa. Mitä nyt pientä nykimistä.
Ei paha
Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu
Moi,
Hätäinen testilento uudella maastolla ja koneella ilman minkäänlaista optimointia :
http://www.youtube.com/watch?v=J9fnYuPsofo
Mitä nyt pientä lagia
Hätäinen testilento uudella maastolla ja koneella ilman minkäänlaista optimointia :
http://www.youtube.com/watch?v=J9fnYuPsofo
Mitä nyt pientä lagia
Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu
Aika komeen näköstä toi maasto. Khuul
Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu
Kiittisssampo wrote:Aika komeen näköstä toi maasto. Khuul
Maasto tulee todennäköisesti vaihtumaan johonkin avarampaan ja samalla efekti puoli päivittyy.
Re: BGE_AirRace demo(win .exe) julkaistu
Terve
Pientä päivitystä
'
Hi
A small up date.
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... ace_s1.png
This version should work with mouse and joystick/s.
Added a animated stick, throttle and aileron objects.
A demo .blend(~10M):
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... O_05.blend
'
Kesää odotellessa
Pientä päivitystä
'
Hi
A small up date.
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... ace_s1.png
This version should work with mouse and joystick/s.
Added a animated stick, throttle and aileron objects.
A demo .blend(~10M):
http://fdm4bge.1g.fi/Files/10001/BGE_Ai ... O_05.blend
'
Kesää odotellessa