Kannattaa tutustu näihin Blenderin demoihin, jos aiot touhuta pelimoottorin kimpussa. Ne sisältävät paljon tietoa ja vinkeitä toteutuksia.
Pelimoottori:
http://download.blender.org/demo/test/g ... eview1.zip
fysiikkademot:
http://download.blender.org/demo/test/p ... iles-5.zip
FPS-pelejä tekevälle kullanarvoinen on FPS-template:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=85219
pelimoottori -demot
Re: pelimoottori -demot
http://xanthe.vrk.cc/first_person_bullet.blend
Tuossapa yksi demo. P.S Itse en löytänyt netistä näin äkkiä missä tämä tiedosto olisi niin uploadasin sen tuonne.
*Anteeksi kun aikaisempi sivuni meni mikrobitin tilauksen myötä pois ja tiedosto katosi, nyt palautettu nykyisien sivujeni viereen ja linkki toimii.
Tuossapa yksi demo. P.S Itse en löytänyt netistä näin äkkiä missä tämä tiedosto olisi niin uploadasin sen tuonne.
*Anteeksi kun aikaisempi sivuni meni mikrobitin tilauksen myötä pois ja tiedosto katosi, nyt palautettu nykyisien sivujeni viereen ja linkki toimii.
2x Xeon L5640 | ATi 4870X2 | 6GB DDR3 1333MHz | Ageia PhysX | 1 250GB | Win7 + Ubuntu (64bit)
Re: pelimoottori -demot
Muutamia vinkkejä fysiikkamoottorin käyttöön (Bullet):
http://www.continuousphysics.com/mediaw ... ysics_Tips
Ajoneuvofysiikan tekemiseen ei ole graafista käyttöliittymää, joten se pitää tehdä skripitillä:
http://www.blender3dclub.com/index.php? ... cle&sid=42
http://www.continuousphysics.com/mediaw ... ysics_Tips
Ajoneuvofysiikan tekemiseen ei ole graafista käyttöliittymää, joten se pitää tehdä skripitillä:
http://www.blender3dclub.com/index.php? ... cle&sid=42
Re: pelimoottori -demot
Tässä kaikille pelimoottoriin kiinostuneille paljon demoja: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=11430[/color]